Post by grapambiotrunmi on Feb 7, 2022 9:50:57 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med penger ▞▞▞
▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
Morsomt, men gjerrig med utholdenhet og gjenstander for et spill i denne sjangeren. Tvungede annonser mellom stadier laster fint, men når du prøver å få noe fra spillet, krasjer annonsene det. Trenger arbeid.
Bortsett fra at energien din går tom ganske raskt og avslutter spilletid (selv om du fjerner alle lvls forsøk) og deretter ventetiden mens mer regenererer, er en buzz kill for meg. Å starte med 20 energi er for lite. Jeg antar at det er i håp om kjøp i spillet ditt. Jeg vil heller at du viser spillet ditt mer, slik at jeg kan absorbere mer av det. Så snart jeg blir vant til det, er det på tide å vente. Jeg har spilt det flere ganger nå, og jeg liker det. Det vil forbli et spill noen ganger for meg.
Ekstremt avhengighetsskapende. Men den begrensede energibaren legger virkelig en demper på min entusiasme for å fortsette å spille
En annen Archero-klon, men vertikal i stedet for ovenfra og ned. Det er gøy, men det er bare ett våpen og ingen måte å få tak i flere. Du kan ikke engang kjøpe våpen fra butikken, bare lootboxes. Enda verre, nivåene er for lange til å spille i én omgang, og du mister ofte fremgangen din hvis du forlater appen. I utgangspunktet, bra spill, dårlig spill.
Jeg elsker virkelig dette spillet, men det er ALT for vanskelig i verden 3
Mr Autofire कार्रवाई enb
Veldig morsomt spill. Bortsett fra de irriterende annonsene, men jeg skjønner at et gratis spill må tjene penger på en eller annen måte. Ville vært kult om det var en endeløs bølgemodus.
Tilgang til å forandre eller slette Google-kontoen. Tror ikke dette. SLETTET SPILLET MED EN GANG
Så langt har jeg ikke truffet den fryktede betalingsmuren, men det kan være lenger frem. Uansett er jeg ganske kritisk til spill, men denne fortjener definitivt 4-5 stjerner. Mekanikken er flott, nivåene er utfordrende, men ikke umulige, og fordelene du velger utgjør en merkbar forskjell. Fortsett med det gode arbeidet Lightheart Entertainment-teamet🤙🏻
Jeg har nettopp endret fra 5 stjerner til 1 stjerne. Hvem som helst ville bli sittende fast i verden 5 med mindre betalt. Kan ikke komme videre på noen få måneder til tross for at du har spilt alle arrangementer og maksimert gratis kamppass-belønninger. Progresjonshastigheten er veldig langsom. Det vil ta mer enn et helt liv å ha en sjanse til å gå videre til slutten.
Dette spillet er irriterende! Du må spille ETT nivå 10 000 ganger før du går videre til neste. Bare en annen lønn for å spille spill smh fryktelig
Jeg hater spill som er morsomme, men som gjør det umulig å komme videre! Dette er en hvis disse spillene. Å gjøre det samme stadiet om og om igjen og om igjen er så sinnslidende
Spillet er morsomt, men noen ganger har et eget sinn... tenkte at det automatisk skjøt mot nærmeste fiende, men nei, plutselig vil endre retning uten noen åpenbar grunn..... EDIT... DETTE SPILLET JUSSER MER ENN ALLE SPILL SOM HAR SPILLET!!! HVIS DU HAR ET GODT LØP, SE OPP DET VIL JUKSE!! HVER GANG, ALLTID!! JEG GIR DEG IKKE PENGER SÅ DU KAN jukse MEG!!!! SLETTET
Home Design: House Decor Makeover Puzzle shc
Bra archerio-klon, men kontrollene er klønete og å ha annonser midt i spillet er en stor turn-off. Det er allerede bonuser du trenger for å se annonser for å få, så det føles virkelig som om det prøver å presse hver eneste krone ut av spillerne
Morsomt og verdt tidsinvesteringen. Det eneste problemet er at vanskelighetskurven er eksponentiell. Etter verden 2 går vanskeligheten fra tutorial til mareritt. Jeg liker den slags spillestil, så jeg hadde ikke noe imot det, men noen mennesker kanskje.
Jeg oppdaterer dette til en 3-stjerners for å fikse det problemet, men nå er det en annen. Grupperingen av spillere i Endless Tower må fikses. Hvordan blir en person som har vunnet 8 ganger satt inn i en gruppe mennesker som ikke har vunnet noen? Det er også folk som har vunnet 4 ganger i poden vår. Jeg har bare én gang. Hvis podene ble gjort riktig, skulle omtrent alle i denne poden eller gruppen bare ha én seier.
Det er et anstendig spill, egentlig ikke min type, men jeg kan se hvorfor folk liker det. Mitt eneste problem er energien.Jeg forstår hvorfor du kanskje legger energi, men jeg personlig liker ikke spill med energi. Det er mitt eneste problem, ellers er det et ganske solid spill.
Det er et spill som er flott for å kaste bort tid. Det blir gøy etter å ha spilt en liten stund. Idé: etter å ha fullført en verden, hvis du skulle fortsette uten å stoppe, kanskje du kunne velge 2 fordeler som overføres til den neste verdenen? Også tidtakeren for energilading føles ganske lang på 10 minutter, kanskje redusere den til 5 minutter? Og en mulig gjenstandsfall i spillet? Det ville definitivt fått meg til å spille mye mer Bare en tanke.
Akkurat det jeg liker med et spill. Passe vanskelig. Ikke for mye mas om penger
Bra spill, men du får ikke våpen raskt nok til å slå nivåer, så du blir i én verden i flere uker og prøver å rydde rom med ineffektive våpen.
Det er en tilsynelatende feil som setter meg i gulvet. Jeg var i trinn 3 rom 8 og jeg holdt nede og jeg ble deretter sittende fast i gulvet uten å kunne gjøre noe, men jeg kunne fortsatt dø. Så det endte løpeturen min akkurat der og da.
Digger det
Rått!! 10/10
Bra spill! Mye fiendtlig mangfold, sjefsmekanikk er ikke altfor komplisert, men de er fortsatt en utfordring, og Endless Tower er en morsom og givende måte å fortsette å spille etter at hovednivåene er slått. Vanskelighetsrampen er litt bratt mellom de første nivåene, men våpnene og ferdighetene kan passe til en rekke spillestiler (rask/lett pistol + på treffeffekter, sakte/tung pistol + på drepeeffekter og mye mer) 10/ 10 Jeg anbefaler på det sterkeste!
Det er gøy, men jeg skulle ønske at kamppassinnehaverne hadde mer å låse opp. Låste opp alt for noen dager siden og det er fortsatt 11 dager (fra denne meldingen) til sesongen er over. Jeg føler at alle poengene blir bortkastet.
dette er et av de få spillene jeg la en anmeldelse av, først trodde jeg det bare var en bedre versjon av archereo, og det var et morsomt spill, men så skjønte jeg at de husker hvilke oppgraderinger du velger, og gir deg mer av det oppgradering, som må ha vært veldig vanskelig å kode. Dette spillet er ikke en lavinnsats nyinnspilling, dette ble laget gjennom dedikasjon og hardt arbeid, fem stjerner hele veien.
Spillet er bra, det er moro, men det er vanskelig å utvikle seg og få nye ting, jeg har spilt i en uke fortsatt fast på håndvåpenet, jeg kommer ikke til å betale for å spille et gratis spill, jeg burde kunne få ting uten å betale eller til og med spille 20 timer i døgnet
Selve spillet er kjempebra. Mange nyere implikasjoner har gjort det bedre å spille. Selv om kjøpene i appen er vanvittige. Jeg var så spent da de ga ut et sesongkort, så jeg kjøpte det. Hele ideen er ganske kul, selv om det er ekstremt skuffende hvordan du må bruke så mye penger på ett sesongkort bare for at du ikke skal ha neste sesongkort. Når penger er den største delen av et spill, trekker det spillere vekk, og personlig føles det bare som bortkastet med det.
Spillet er veldig morsomt, men jeg ga det én stjerne fordi det er nesten umulig. De sier at hvert nivå kan oppnås uten å bruke ekte penger, men det er ikke sant. Jeg har spilt i ca. 3 måneder nå, og jeg kan ikke engang slå nivå 3. Jeg har gått opp og oppgradert alt på fyren min, men det er bare ingen måte å slå det. OPPDATERING Jeg flyttet fra 1 til 4 stjerner. De har virkelig forbedret spillet og gjort det mindre vanskelig. Selv om det fortsatt er utfordrende, er du faktisk i stand til å komme deg gjennom spillet
Dette pleide å være et fantastisk spill, men uansett hva utviklerne gjorde svekket karakteren min kraftig og økte fiendene betydelig. Den siste verdenen kunne jeg komme til nivå 30 med litt problemer, nå kan jeg ikke komme forbi nivå 14 uten tonnevis av vanskeligheter. Trist å se dette spillet gå fra ok til middelmådig. Gi beskjed til utviklerne, hvis du skal fikse noe, ikke rot til en annen ting. Nå er spillet enormt ubalansert. Lykke til og trist å se det gå fra telefonen min.
Dette er et morsomt spill. Men alt for snart blir du rammet av et ganske alvorlig nivågap, og du befinner deg i en posisjon der de eneste mulighetene dine for avansement er å enten bruke hvert våkne øyeblikk på å male til du FORHÅPLIGT har nok kraft og ressurser til å komme videre, eller faktisk bruke penger. Vær trygg, F2P-ruten er HAAAAAARD.
Spillet er morsomt, men energi å spille?? Og den morsomme delen er en runde er 5 energi å få en er 10 min. Jeg har ikke tid til å vente 200 min for å spille fire runder midjepotensial
Jeg liker dette spillet veldig godt og spilte det ganske mye. Dessverre på min Moto power G fortsetter venstre thumbstick å svikte. Det har blitt verre og nå er spillet litt uspillbart. Hvis du ikke har den feilen, så er det kjempegøy. Slipper én stjerne på grunn av uspillbar tilstand for meg.. men fortsatt et solid spill for de uten feil.
Ok, selve spillet er et av de morsomste spillene jeg har spilt på mobil. Jeg har én klage, og den er stor, stor nok til å resultere i en 2-stjerners anmeldelse. Du har bare 20 energier, og hver løpetur tar opp 5 energier. Dette gjør spillet hakkete og du må vente mye eller bruke penger for å nyte spillet. Jeg ville være villig til å betale en engangspremie for ubegrenset energi som i Best Fiends. Dette må virkelig vurderes! Å gjøre noe med energiforbruket vil garantere 5 stjerner
Mr Autofire Δράση wxl
Det er litt gøy, men så skjønner du at du må BETALE for å få grei spilletid. Og til og med å se annonser gir egentlig ikke store fordeler heller. Da jeg først begynte å spille, syntes jeg det var kjempegøy, og anbefalte det til og med til venner. Vi er alle i samme båt på dette tidspunktet. Etter en stund er det ikke så bra.
Var moro i begynnelsen, men utviklerne ble veldig sultne på penger, nivået av grådighet i dette spillet er på et annet nivå. I utgangspunktet betale for å vinne og alt er så dyrt 100 edelstener for en reroll jeg irettesetter det!!!! Jeg kommer aldri til å spille et annet spill som dette, vel vitende om at onde mennesker står bak det. Det får meg til å ville gjøre noe bedre med livet mitt lol...shmh...
Morsomt spill som jeg har spilt i flere måneder. Har noen forskjellige karakterer låst opp og alt lilla utstyr nesten hva som er etter lilla på noen. I stedet for å legge til flere muligheter for å gjenopplive via annonser (selv én gang per kjøring ville være fint i stedet for én gang hver 10+ kjøringer), bestemte de seg for å legge til 4-5 annonser per kjøring etter en romrydning. Jeg antar at jeg må finne et nytt spill å kaste bort tiden min på.
Jeg elsker sjefsnivåene r så hardt og morsomt, jeg elsker hvordan det skytes for seg selv og elsker jetpack, og trippelhopp.
Det var et morsomt spill, men du kan ikke vinne. Satt fast i en verden for alltid. Alltid utkonkurrert uansett hvor mye du oppgraderer. Å komme til det punktet hvor det ikke er morsomt lenger og se den eneste måten å avansere på er å bruke ekte penger og selv med det er ting overpriset. Vennligst balanser ut vanskelighetsgraden der du i det minste kan spille et nivå uten å bli full av monstre ammunisjon på 5 sekunder. Latterlig. Fix og ville være et 5-stjerners uten tvil, men utviklere lytter ikke. Per nå spillet en spøk. Ikke bry deg med å installere
Blir lønn for å vinne etter at halve spillet har malt den samme verdenen i flere uker og fremgangen er elendig og det faktum at spilletid er begrenset er fryktelig for spilleropplevelsen 1 spill hvert 36. minutt for å dø 2 minutter i en verden som er utrolig vanskelig for ikke-brukende spillere
Veldig morsomt spill og godt laget app, men "energi"-mekanikeren er veldig irriterende. Det krever 5 energier for å spille spillet med maks 20 energier. Hver energi oppdateres i løpet av 8 minutter, og du dør ganske ofte gitt spillets natur. Så du kan egentlig bare spille i 20-40 minutter eller mindre, og deretter må du vente nesten 3 timer for å spille igjen. Jeg forstår virkelig ikke tanken her, denne mekanikeren reduserer engasjementet med appen og dermed annonseinntektene.
Elsker spillet! Energisystemet er latterlig! Det burde være en mulighet for å betale en avgift én gang og få ubegrenset energi av noe sånt. Vær så snill og gjør noe jeg elsker dette spillet er bare drit du kan ikke spille det så mye. Bokstavelig talt kan du (på en dårlig dag) ende opp med å blåse gjennom løpene dine på omtrent 15 sekunder og deretter måtte vente i lang tid før energien fylles opp . Er det en måte å kopiere appen og ta ut energisystemet? så jeg kunne bruke den til mitt personlige bruk? kan jeg bli betatester?
Spillet er flott, og jeg har aldri sett et så enkelt spill med god grafikk. Jeg kan gi deg en liste med ideer for moduser, våpen og tilpassede skall, og hvis jeg har noe som er med i spillet (våpen eller skinn), bare fortell meg
Dette spillet er flott, til tross for at det tar dager å komme forbi visse områder, er den eneste feilen så langt ekstremt vanskelig å gjøre, en form for perfekt piksel-superhopp på en kant i lavaområdet, jeg møtte det ved et uhell, så kan det være lurt å finne ut hvordan du fikser det