Post by grapambiotrunmi on Feb 7, 2022 10:03:06 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset med krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er så stressende og jeg vet ikke om dette skal være for barn eller ikke, men jeg er et barn og jeg kan ikke engang fullføre det første nivået, det er hvor vanskelig det er. Jeg ba alle vennene mine prøve og fullfør nivåene og de kan ikke engang fullføre det tredje nivået i dette spillet
det var ikke så ille, men feilene er forferdelige når du hopper, det lar deg dø. vær så snill å fikse dette.
Kjempe bh spill
Den er grri nokk i blant 😞
Bestselgende spill - Microsoft Store
Jeg liker spillet, men jeg tror det klikker for å si at du kan lage nivåer i lite når du ikke klarer det alene! kan du være så snill å gjøre GD gratis. Jeg har også hatt dette spillet en stund, og det ser fortsatt ut til å si KOMMER SNART!
Suger og er så falsk trenger MYE nye forbedringer, og ja, det er bare et dårlig spill
Flott spill, men på mobilen er det en feil der det gjør en forsinkelse på 1 sekund for hver 7 %, noe som gjør det så mye vanskeligere
Kult spill og kan ikke vente på 2.2, men jeg kan ikke unngå å legge merke til at dette spillet bruker hekseri og sataniske krefter for å få meg til å klø mens jeg prøver å fullføre nivåer.
Denne appen er bra, men den har en jævla forsinkelse, jeg må alltid komme meg ut av nivået og komme tilbake så det er ingen forsinkelse er irriterende fyr 😡😡😡😤😤😤😤😤😤
Geometry Dash Lite Spillehall dld
det er bare 13 sanger og for mye reklame er fullversjonen bedre
Dette spillet er ikke dårlig og ikke så bra på samme tid, for hvorfor? Jeg kan ikke engang komme forbi nivå 1!! Når jeg trykker på skjermen, hopper den etter at jeg trykker på den. Det gir ingen mening, men greit, jeg ville virkelig prøve dette spillet etter en veldig lang dag uten å spille det, men likevel. Så vanskelig å kontrollere.. (´;ω;`) vær så snill å fikse dette og så vil du (kanskje) få oppmerksomheten min til å spille dette spillet. (◍•ᴗ•◍)❤
Spill Jumping Box online - spille gratis på spill
Bra spill har mye innhold for å være gratis. Det er noen annonser, men ikke mange. Annonsene er til irriterende tider, men med en gratis adblocker på play store kalt adsheild er de borte.
Være en flappy bird jo anbefaler ikke dette spillet
Wild Dino Hunting Zoo Games Piedzīvojumu spēles lnb
God
Det var veldig bra
Resultatene Er I: MLG Spring Championship 2013 Avsluttes ...
Dette er bra selv om det ikke er fullt, jeg liker det veldig godt. Jeg utfordrer til og med søsknene mine eller søskenbarna mine til å fullføre The Jumper fordi Jumper er favoritten min og den har en supersøt og avslappende lyd! Og vi har det fint med dette som familiebinding med denne appen! 💕
De 17 beste mobilspillene du kan spille på toalettet - Technoglitz
Når jeg prøvde å hoppe, hoppet det ikke en gang, og når jeg var på 92 prosent feiler det og jeg kunne ikke hoppe og endte opp med å dø, dette spillet er søppel, ikke installer det! Du vil prøve å ødelegge telefonen din!
En annonse hvert dødsfall er fryktelig med tanke på hvilken type spill dette er.
Geometry Dash Lite ஆர்கேட் socw
Hater da
Jeg må si at gme er ganske utfordrende og vanedannende. Veldig moro. Grunnen til at jeg har gitt en 4-stjerners anmeldelse er på grunn av antall annonser. Annonser som ikke kan hoppes over dukker opp nesten hver gang jeg dør, og det blir irriterende. Jeg fikk en annonseblokkering som hjalp med noen av dem, men ikke mange. Selve spillet er imidlertid utfordrende, vanedannende og absolutt morsomt!
Utvikler: RobTop Games. geometry-dash-lite.png. Last ned Geometry Dash APK for Android - Oppdatert 2021 RobTop-spill. versjon 2.2.
Det er et bra spill, men den gamle versjonen var bedre, og du gjorde spillet ditt dårlig nå, og det var også veldig laggy som om jeg hadde en annonse da jeg døde og jeg trykket på x for å gå av annonsen og spillet krasjet så takk fikse dette spillet
Retro anmeldelse Geometry Dash (Appanmeldelse)
Før så hadde jeg gitt 5 men nå 3 for det ble kjedelig etter du har spilt det mange ganger
Spill Into the Loop Lite gratis på CrazyGames. Det er et av våre beste Arkade ... Plattformer. Nettleser; Android; Steam; iOS ... Geometry Dash Online.
Bra spill, men jeg fikk en annonse midt i kampen på det aller siste nivået som førte til at jeg døde. Dette bør ikke skje.
I App Store de fleste spill ender opp med å forårsake ubehag, kjedsomhet, utmattelse og til og med stress (spesielt spill som Clash of Clans, Geometry Dash
JEG ELSKER DETTE SPILLET! det er ikke så mange annonser, og det hjelper meg når jeg er stresset. Anbefales på det sterkeste 👍
Jeg hater denne knock-off, jeg kan ikke lage noen morsomme nivåer, kan like gjerne bruke to dollar på hele spillet. Den er billig, gjør bare ikke noen umulige nivåer S T I R
Elsker det
Laggy som f***
GG jeg elsker dette spillet, men det som er irriterende er at du kommer så langt uten treningsmodus og så dør du. Vennligst legg til noen få sjekkpunkter til nivåene
Jeg har spilt dette spillet siden det ble utgitt, og et problem startet nylig: det registrerer ikke hoppene mine noen ganger eller hopper når jeg ikke trykker på skjermen. det gjør det nesten umulig å spille spillet. det er ekstremt irriterende og frustrerende. det er også bannerannonser når du spiller spillet, og det gjør det veldig vanskelig å se. popup-vinduer etter at du dør er bra, men bannerannonser under spilling er veldig irriterende og ubeleilig. vennligst fiks dette, og jeg vil rangere 5 stjerner igjen.
Dette spillet er kjempebra. Det er litt vanskelig, men musikken hjelper deg med å fullføre nivået. Det er det eneste spillet på telefonen min. Det er et veldig morsomt spill
Det blir litt kjedelig når du når et nivå du har mange problemer med å slå. Jeg vil anbefale å kjøpe fullversjonen hvis dette skjer med deg og spille noen online nivåer som er nye og morsomme
Virkelig elsket dette spillet jeg spilte i det da jeg var 5 eller 6 år gammel, jeg fortsatte å rase, men jeg så at du bare må øve og trene mye, aldri gi opp og elsket dette. Lurer fortsatt på hvorfor jeg slettet den. Elsker uansett dette spillet fortsett med det gode arbeidet Robtop!